vineri, 11 aprilie 2008

Wedding dress


de dimineata la scoala o prietena a venit cu o revista gen "wedding dress" si mi`am amintit k atunci cand eram mica visam sa fiu o mireasa cu o rochie de cenusareasa alba, cu o trena foarte lunga si cu o coronita pe cap,iar langa mine sa il am pe printul cel frumos.....sa visezi nu costa mai ales cand esti mic si imatur....acum toate acestea au disparut ..poate ca am realizat ca viata nu e chiar atat de "roz" si ca printul cel frumos nu exista...gusturile mi s`au schimbat de atunci si rozul nu imi mai place asa mult..m`am culcat copil si m`am trezit o adolescenta,o adolescenta care vrea cu totul altceva de la viata.mie frica ca maine sa nu ma trezesc o femeie...uneori as vrea sa treaca totul mult mai usor,sa avem timp sa facem toate lucrurile la care visam.. sau as da o luna din viata mea pt o zi in care timpul sa stea in loc,dar sa fiu alaturi de o persoana draga....acum un an credeam ca asa o sa raman asa pt toata viata,anul asta imi dau seama ce prostutza eram atunci si cat am putut sa ma schimb intr`un timp foarte scurt.maine o sa fiu altfel.

5 comentarii:

irina spunea...

aha eu sunt colega aia cu revista :D , pai da e frumoasa viata, e frumos sa fi copil sa visezi, sa traiesti intr-o lume a ta, e frumos sa fi si adolescenta desi lumea construita de tine in copilarie se pierde, e frumos sa fi si femeie...toate etapele au un scop cunosti, inveti, traiesti mai exact :)
p.s :daca te mariti inaintea mea sa ma pui domnisoara de onoare :">, sau sa mi dai mie bughetul tau :d daca nu hmm...hmmm vedem noi:-j

nashi na spunea...

da e frumos sa treci prin toate etapele..dar uneori nu ai timp te bucuri de ele..ieri ne cunosteam pt prima data si azi te cunosc asa cum ma cunosc si pe mn..promit sa nu ma marit prima:D

irina spunea...

nu te mariti prima?:(( dc :D ?

nashi na spunea...

bn aq depinde:D

diana spunea...

hunny mic si dragut scriitor si visator c esti >:D<